Canvassen in Odijk

Na Werkhoven was het nu de beurt aan Odijk. Onze beide lokale kandidaten - Erwin Trapman, HDSR lijst 2, nummer 8 & Marijn de Vries, PS lijst 1, nummer 17 - zijn in Odijk langs de huizen getrokken.

Erwin Trapman, Jorrit Eijbersen en Marijn de Vries

Onze #doeners lieten zich alvast niet stoppen door het slechte weer vandaag. Tussen de buien door canvassen in Odijk en posters opgehangen (de oude waren "toevallig" verdwenen). Extra leuk dat onze "eigen" doeners (Irene en Martijn van 't Wapen van Odijk) nu op twee van de drie borden hangen. En tijdens de buien ook nog wat inwoners blij mogen maken met de mooie kaartenset die de VVD uitdeelt.

Aan de deuren weer veel tevreden inwoners. Het is mooi en goed wonen in Odijk. De verbeterpunten richten zich vooral op de fietsverbindingen met Houten, Utrecht en het Utrecht Science Park en uitbreiding van de P&R bij station Bunnik. Punten die we graag meenemen naar de provincie, dus stem op 20 maart 2019 onze lokale kandidaten in de Staten en het Waterschap.

Provinciale Staten: lijst 1, nummer 17 - Marijn de Vries

Waterschap HDSR: lijst 2, nummer 8 - Erwin Trapman