Leve de doeners - Irene en Martijn

Dit zijn Irene en Martijn, de nieuwe uitbaters van 't Wapen van Odijk. Eind 2018 hebben zij deze zaak in hartje Odijk overgenomen. Voor ons zijn zij het voorbeeld van echte doeners - zoals we er wel meer kennen. Mensen die hun mouwen opstropen, niet bang zijn om hard te werken om zo hun droom te verwezenlijken. Net als de VVD geloven Irene en Martijn in de kracht van dóen.

En met succes. Al voor de opening komen we hier regelmatig langs. Met Kerst waren we nog net op tijd om te reserveren. En op een paar zonnige dagen in november en februari zat het terras alweer vol. Deze doeners combineren een behoorlijke dosis lef met doorzettingsvermogen, creativiteit en natuurlijk ook de nodige culinaire kunde.

Daarom zetten we vanuit Bunnik graag Irene en Martijn in het zonnetje en wensen we hen heel veelsucces met 't Wapen. En voor deze en andere doeners zijn we als VVD-ers - lokaal en landelijk, in de provincie en het waterschap - hard aan het werk. Zodat zij de ruimte krijgen om te dóen. En wij kunnen genieten van hun goede werk.