Training VIDEO - bedenken, maken & publiceren

De VVD Kromme Rijnstreek organiseert binnenkort de tweedaagse training "VIDEO – bedenken, maken en publiceren". Deze bijzondere training vindt plaats op 4 en 25 maart 2020 in het gemeentehuis Bunnik (Singelpark 1 te Odijk). Allebei de avonden starten om 18.30 uur (inloop vanaf 18.00 uur) en eindigen tussen 22 en 23 uur.

Training VIDEO

Deze trainingsreeks staat open voor alle VVD-leden. De trainingen zijn met name interessant voor actieve leden,bestuurs- en raadsleden en voor kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022.

Het aantal deelnemers is beperkt en de eerste aanmeldingen zijn al binnen. Snel aanmelden is dus verstandig! Inschrijving gaat op volgorde van binnenkomst. Bijveel interesse kan er een extra training georganiseerd worden.

De deelnemersbijdrage voor deze training (inclusief eten) bedraagt 30 euro.Deze dient voorafgaand aan de eerste avond voldaan te worden. Na inschrijving volgt een factuur met rekeningnummer en omschrijving.

Bovendien verwachten we een actieve deelname. Voorafgaand aan de eerste avond en tussen beide avonden in is er huiswerk.

Aanmelden kan per e-mail: opleidingen@vvdkrommerijnstreek.nl