Regiobijeenkomst verkiezingsprogramma - thema Vrijheid & internationaal

In de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen worden er regiobijeenkomsten georganiseerd door het hele land. Kies hieronder het thema waar jij over mee wilt praten en schrijf je in!

Regiobijeenkomsten verkiezingsprogramma

© VVD

Het startsein om aan de slag te gaan met het nieuwe verhaal van de VVD voor de verkiezingen van 2021 is gegeven! Na het discussiestuk van Klaas Dijkhoff, de gesprekken hierover tijdens diverse bijeenkomsten in het land en natuurlijk de essaydebatten op het festival organiseren wij nu samen met de thematische netwerken een tiental bijeenkomsten.

Het verkiezingsprogramma wordt met en door de leden vormgegeven. Daarom gaat de verkiezingsprogrammacommissie, onder leiding van Uri Rosenthal, van januari tot en met mei heel Nederland door om te luisteren naar alle nieuwe en vernieuwende idee├źn van leden en niet-leden. Daar willen we jou (en je kritische blik) natuurlijk graag bij hebben. Aanmelden kan hier.

Hoewel iedere bijeenkomst een specifiek thema heeft, zal er bij elke bijeenkomst ook ruim de tijd zijn om te spreken over andere onderwerpen. Zo geven we iedereen van Limburg tot Friesland de kans om zich op elk thema te laten horen.

Wil je als lokaal netwerk of regio een eigen avond organiseren om input op te halen voor het verkiezingsprogramma? Laat het ons weten. Wij kijken dan op welke wijze wij hierin kunnen ondersteunen, bijvoorbeeld door de aanwezigheid van een Kamerlid.

Ben je niet in de gelegenheid om aan een van de bijeenkomsten deel te nemen en wil je jouw idee toch met de verkiezingsprogrammacommissie delen? Stuur dan een e-mail naar verkiezingsprogramma@vvd.nl.